Veřejná zakázka: Dodávka sazenic pro jarní zalesňování 2018

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 676
Systémové číslo: P18V00000001
Datum zahájení: 24.01.2018
Nabídku podat do: 05.02.2018 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka sazenic pro jarní zalesňování 2018
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka je dělena na části (v rámci jednoho zadávacího řízení)

Stručný popis předmětu:
Dodávka sadebního materiálu pro jarní zalesňování 2018

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR bez uveřejnění výzvy (služby a dodávky)
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Městské lesy Chomutov
  • IČO: 46790080
  • Poštovní adresa:
    Hora Svatého Šebestiána 90
    431 82 Hora Svatého Šebestiána
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2016-002713

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Hora Svatého Šebestiána 90
431 82 Hora Svatého Šebestiána

Části veřejné zakázky

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva a zadávací podmínky Dokument PDF VÝZVA sadební materiál 2018.pdf 2.33 MB
Příloha č. 1 Krycí list nabídky Dokument MS Word P1 Krycí list sadební materiál 2018.docx 17.41 KB
Příloha č. 2 Čestné prohlášení - základní způsobilost Dokument MS Word P2 Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti.docx 18.88 KB
Příloha č. 3 Návrh kupní smlouvy - verze doc Dokument MS Word P3 Kupní smlouva sazenice 2018.doc 113.50 KB
Příloha č. 3 Návrh kupní smlouvy - verze pdf Dokument PDF P3 Kupní smlouva sazenice 2018.pdf 2.64 MB
Příloha č. 4 Cenová nabídka a časový harmonogram - verze xls Dokument MS Excel P4 cenová nabídka a harmonogram 2018.xls 40.00 KB
Příloha č. 4 Cenová nabídka a časový harmonogram - verze pdf Dokument PDF P4 cenová nabídka a harmonogram 2018.pdf 971.30 KB
Příloha č. 5 Ostatní podmínky výzvy - verze doc Dokument MS Word P5 Ostatní podmínky výzvy 2018.doc 82.00 KB
Příloha č. 5 Ostatní podmínky výzvy - verze pdf Dokument PDF P5 Ostatní podmínky výzvy 2018.pdf 1.19 MB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Veřejné dokumenty

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.chomutov-mesto.cz/vz00000676