Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7601011043313


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
KULTURA A SPORT CHOMUTOV s.r.o.
Identifiakční číslo:
47308095
Poštovní adresa:
Boženy Němcové 552/32
Obec:
Chomutov
PSČ:
43001
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 474620801
K rukám:
Věra Fryčová
       
E-mail:
jednatel@kultura-sport.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.kulturasport.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.chomutov-mesto.cz/profile_display_252.html
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Poskytování vnitřních úklidových služeb ve sportovních objektech Zimní stadion a tréninková hala a Letní stadion s tréninkovým zázemím, Chomutov
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. 14 (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Mostecká 5773
Kód NUTS
CZ042
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Předmětem veřejné zakázky je zajištění vnitřních úklidových služeb v uvedených objektech s tím, že detailní vymezení úklidových ploch včetně jejich typu, specifikace úklidových činností prováděných při periodickém, neperiodickém a jednorázovém úklidu a objem a množství doplňování úklidových a hygienických prostředků, bude upřesněno v příloze zadávací dokumentace v rámci Oznámení veřejné zakázky.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
90910000-9
 
Další předměty
98341130-5
33741100-7
33760000-5
39830000-9
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
01/09/2016 (dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Odůvodnění účelnosti veřejné zakázky pro účely předběžného oznámení veřejného zadavatele podle § 1 vyhlášky č. 232/2012 Sb.
1. popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny, Veřejný zadavatel popíše své potřeby pro řádné zajištění svěřených úkolů Realizací veřejné zakázky dojde k uzavření smlouvy mezi zadavatelem a jedním nebo více dodavateli služeb pro následné poskytování služby úklidové práce v objektech:
• Zimní stadion a tréninková hala - Zimní stadion, Mostecká 5773
• Letní stadion s tréninkovým zázemím - Fotbalový stadion a Atletický stadion, Mostecká 5886,
které se nacházejí ve sportovním, kulturním a relaxačním areálu Zadní Vinohrady, Chomutov, PSČ 430 01.
Potřebou zadavatele je dlouhodobé zajištění periodického úklidu v intervalech dle druhu uklízených prostor formou stálé služby, neperiodických úklidů a jednorázových úklidů na základě aktuálního požadavku zadavatele v uvedených objektech.
2. popis předmětu veřejné zakázky, Veřejný zadavatel stručně popíše předmět veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je zajištění vnitřních úklidových služeb v uvedených objektech s tím, že detailní vymezení úklidových ploch včetně jejich typu, specifikace úklidových činností prováděných při periodickém, neperiodickém a jednorázovém úklidu a objem a množství doplňování úklidových a hygienických prostředků, bude upřesněno v příloze zadávací dokumentace v rámci Oznámení veřejné zakázky.
3. popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele, Veřejný zadavatel popíše, do jaké míry přispěje realizace předmětu veřejné zakázky k naplnění potřeb zadavatele Potřeby zadavatele budou naplněny bezchybnou administrací veřejné zakázky, která bude zakončena uzavřením smlouvy s vybraným uchazečem. Následná plnění zabezpečí provozní potřeby zadavatele a zabezpečí čisté a hygienicky nezávadné prostředí ve všech částech výše uvedeného objektu.
4. předpokládaný termín splnění veřejné zakázky, Veřejný zadavatel vymezí, kdy bude veřejná zakázka splněna, buď konkrétním datem, nebo časovým úsekem Předpokládaný termín plnění předmětu veřejné zakázky:
doba 36 měsíců od podpisu smlouvy o poskytování úklidových služeb.
Předpoklad 12/2016 – 12/2019.
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
http://www.mfcr.cz/
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
http://www.mzp.cz/
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
http://www.mpsv.cz/cs/
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
29/07/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh