Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení <skrytý název>
Odesílatel Petra Brožíková
Organizace odesílatele Statutární město Chomutov [IČO: 00261891]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 03.04.2018 20:55:59
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,

dne 29. 3. 2018 obdržel zadavatel žádost o vysvětlení zadávací dokumentace.
Předkládáme odpovědi.
1. Termíny zahájení – ukončení

Podle projektové dokumentace z února 2017. Jedná se tedy o termíny, které byly stanovené projekční kanceláří jako předpokládané.
Druhý kvartál 2017 – čtvrtý kvartál 2017
Druhý kvartál 2017- čtvrtý kvartál 2018

Podle zadávací dokumentace výkon 59 týdnů – jedná se o termín správný, znamená maximální termín, v případě, že by došlo k posunu termínů v jednotlivých smlouvách se zhotoviteli.
Podle projektové dokumentace 84 týdnů - jedná se tedy o termíny, které byly stanovené projekční kanceláří jako předpokládané.
Podle smlouvy 50 týdnů – jedná se o termín maximální pro zhotovitele.


2. Základní škola 17 listopadu, jaké je datum zahájení a ukončení ? Doposud není výběrové řízení na zhotovitele ukončeno. Předpokládáme zahájení 7/2018 a ukončení 9/2018. V této základní škole nebudou prováděny stavební úpravy, pouze modernizace aktivních prvků na stávající datové síti.

3. Základní škola podle projektové dokumentace Kadašská. Podle ostatních dokumentů Kadaňská ? Jedná se o překlep ze strany projekční kanceláře. Aktivity budou prováděny v základní škole Kadaňská.

4. Ve smlouvě na str. 10

Je řešeno vedení zák. dokumentace BOZP
Vedení deníku KOO BOZP.
Je nutné ho vést v písemné podobě, jelikož zákon ani nařízení vlády ho nepožaduje.
/ je možno podávat elektronickou verzi zpráv s přiložením fotodokumentace v případě porušení /
Zadavatel samozřejmě bude moci akceptovat elektronickou verzi vedení deníku BOZP včetně potřebné fotodokumentace.

Urgenční list pro zadavatele BOZP v případě porušení pravidel dodá zadavatel ? Bohužel Vám zcela nerozumím. Předpokládáme, že se jedná o urgenční list pro zhotovitele, který připraví koordinátor BOZP a předá jej zadavatel.

5. Jak bude velký tým zadavatele na jednotlivé stavby pro které bude potřeba zajištění OOPP – pouze přilba nebude stačit.
Zadavatel neuváděl přesný výčet potřeb pro zadavatele.
ve věcech smluvních: Petra Brožíková DiS., projektová manažerka Odbor rozvoje a investic
- ve věcech technických:
Ing. Hana Jeřábková, příprava a realizace investic
Bc. Monika Macherová, vedoucí investic
Bc. Kateřina Vránová, stavební technik (ZŠ Na Příkopech, ZŠ Školní + Beethovenova)
Pavel Melichar, stavební technik (ZŠ Ak. Heyrovského, ZŠ Kadaňská, ZŠ Hornická)
Jan Kuna, stavební technik (ZŠ Březenecká, ZŠ 17. Listopadu, ZŠ Zahradní, ZŠ Písečná)
Statutární zástupci ze základních škol
Na každé základní škole bude na kontrolním dni přítomno přibližně 5 osob.
Např. statutární zástupce školy, vedoucí investic, paní Jeřábková, paní Brožíková, stavební technik podle ZŠ


S pozdravem Petra Brožíková DiS.
Odbor rozvoje a investic
Úsek dotací a strategického plánování
Projektová manažerka
Magistrát města Chomutova
Zborovská 4602, Chomutov 430 28
Kancelář: č. 31, Náměstí 1. máje 1.
Email: p.brozikova@chomutov-mesto.cz
Tel: 474 637 491
Mob: 727 851 251
Statutární město Chomutov
Upozornění: Toto sdělení není nabídkou k uzavření smlouvy a ani se nejedná o souhlas s uzavřením smlouvy. Každá smlouva musí být uzavřena v písemné formě a v souladu se zákonem č. 128/2000 Sb., o obcích. Tento e-mail včetně příloh je určen výhradně pro potřeby jeho adresáta/ů. Pokud Vám byl omylem doručen, uvědomte odesílatele jeho vrácením a ve svém informačním systému jej vymažte.


From: JCA s.r.o. [mailto:jca@jca-most.cz]
Sent: Thursday, March 29, 2018 12:20 PM
To: Brožíková Petra <p.brozikova@chomutov-mesto.cz>
Subject: vysvětlení zad. dokumentace VZP18V00000054 KOORDINACE BOZP - Investiční akce "INFRASTRUKTURA DO ZÁKLADNÍCH ŠKOL V CHOMUTOVĚ"
Importance: High

Dobrý den.

Prosíme o vysvětlení zad. dokumentace

1. Termíny zahájení – ukončení
Druhý kvartál 2017 – čtvrtý kvartál 2017
Druhý kvartál 2017- čtvrtý kvartál 2018

Podle zadávací dokumentace výkon 59 týdnů
Podle projektové dokumentace 84 týdnů
Podle smlouvy 50 týdnů


2. Základní škola 17 listopadu, jaké je datum zahájení a ukončení ?

3. Základní škola podle projektové dokumentace Kadašská. Podle ostatních dokumentů Kadaňská ?

4. Ve smlouvě na str. 10

Je řešeno vedení zák. dokumentace BOZP
Vedení deníku KOO BOZP.
Je nutné ho vést v písemné podobě, jelikož zákon ani nařízení vlády ho nepožaduje.
/ je možno podávat elektronickou verzi zpráv s přiložením fotodokumentace v případě porušení /

Urgenční list pro zadavatele BOZP v případě porušení pravidel dodá zadavatel ?

5. Jak bude velký tým zadavatele na jednotlivé stavby pro které bude potřeba zajištění OOPP – pouze přilba nebude stačit.

Děkuji předem

S pozdravem

Markéta Polanecká
asistentka vedení společnosti

JCA s.r.o.
J. Arbesa 2600
Most, 434 01
Mobil: 733 571 938
e-mail: jca@jca-most.cz